חשיבותה של טקסט עוגן בקישורים

קישור מוחלט לעומת קישור יחסי – ערך SEO
17 באפריל 2014
האם קישור נכנס יכול לפגוע בדירוג שלי?
17 באפריל 2014
הראה את הכל

החשיבות של טקסט עוגן ביחס לאסטרטגיה המקשרת לא יכולה להיות מוגזמת. קישורים הם חלק עצום של האלגוריתם של מנוע החיפוש. בעת ביצוע קמפיין קישור, הוא חיוני, כי אתרים חיצוניים המקושרים באמצעות מילות מפתח ובמונחים המתאימים בטקסט העוגן.

כמעט תמיד, מועמדי קישור ישתמשו בשם החברה כטקסט עוגן. זו לא מספק כל סוג של תיאור המוצרים או השירותים של חברת היעד. זה יכול להיות נהדר עבור מיתוג מטרות. ברוב המקרים חברות כבר יהיו בדרגה גבוהה מאוד (אם לא ראשונה) בחיפושים המשלבים את המותג שלהם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *