שימוש אסטרטגי של תמונות באופטימיזציה למנועי חיפוש

גוגל עכשיו מנכה את כל קישורים ההדדיים
17 באפריל 2014
התאגדות של חברת מיתוג וקידום אתרים
17 באפריל 2014
הראה את הכל

בהערכת מבנה דף ופריסה, יש דרך עדינה ושעדיין אסטרטגית בשימוש בתמונות באופן SEO ידידותי (מעבר תגי ALT) המשפרת את דירוג החיפוש שלך, ובמקביל לאפשר לך לשלב את המסר הדרוש שיווק (ים).
מבולבל? בואו נסתכל על דוגמא:

נניח שאתה מפעיל אתר נסיעות ואתה רוצה לייעל את הדף למונח 'מלון בלאס וגאס'. נניח שאתה גם רוצה לכלול את מסר השיווקי של מפתה כגון 'הזמן כעת ולחסוך 20!'. התגים האמורים חסר טקסט ותיאורים, אך בעל מאפיינים משכנעים, עם זאת, ייתכן שתרצה למקם את שורת התגים בתמונה ואת משפט המפתח (כלומר מלון בלאס וגאס) בתג כותרת. זה דגש על הטווח הרצוי, אך עדיין מספק הזדמנות שיווקית מבלי להתפשר על העקביות של מילות מפתח.

במילים אחרות, תמונות הן מקום נהדר להכניס מסרים שיווקיים כשאין מילות מפתח וביטויים הכרחיים. מינוף טכניקה זו יבטיח כי טקסט תיאורים צמוד, השילוב של הודעות תוכן עשירים במילות מפתח יספק את שני הצדדים של המשוואה האסטרטגית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *