התאגדות של חברת מיתוג וקידום אתרים

שימוש אסטרטגי של תמונות באופטימיזציה למנועי חיפוש
17 באפריל 2014
קישור מוחלט לעומת קישור יחסי – ערך SEO
17 באפריל 2014
הראה את הכל

קידום אתרים הוא לא מדע מדויק. זה הופך להיות גלוי כאשר מנסה לשלב את שניהם קידום ומיתוג לאסטרטגיה. תהליך זה הוא בררן בלשון המעטה. בצד אחד, SEO עוסק בהשמה של מילות מפתח וביטויים. בצד השני, מיתוג עוסק בנאמנות חברה ותרבות. שילוב שני הצדדים מדלל את הבולטות של שניהם. אבל חיסול זה או אחר לא יכול לענות על כל היעדים האסטרטגיים ושיווק.

שוב, יש להדגיש כי קידום אתרים היא סדרה של קווים מנחים ולא מדע מדויק. אחרי שאמרנו את זה, ההמלצה הבאה יכולה לשמש כדי לספק את שני הצדדים של המשוואה. באופן כללי מילות מפתח וביטויים (כלומר SEO) צריכים להישאר במוקד של כל חברה כבר בשלב המוקדם, תוך השילוב של מיתוג החברה שאמור להופיע מאוחר יותר באבולוציה. זה פשוט אמירה כללית ולא צריך לקחת מילה במילה.

ההיגיון הוא די פשוט. בהתחלה, אף אחד לא יודע את השם של החברה שלך, אבל אולי הם מחפשים מוצרים או את השירותים שלך. במילים אחרות, אתה רוצה להתמקד במילות מפתח וביטויים המתמקדים סביב ההצעה שלך ולא החברה שלך. כפי שאתה בונה נאמנות ואמינות מיתוג הופך להיות חשוב יותר. זה בשלב זה ייתכן שתרצה לשלב הודעות של החברה שלך כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהחדיר אמון במותג שלך זה.

נקודה אחרונה למחשבה על מיתוג: אם מחפשים אותכם בשם של החברה שלכם הם עשויים למצוא את האתר שלכם בכל מקרה. זאת בעיקר בגלל העוגן טקסט וקישורים לאחור. לכן, אופטימיזציה לשם החברה היא די חסרת משמעות ברוב המקרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *