האם קישור נכנס יכול לפגוע בדירוג שלי?

חשיבותה של טקסט עוגן בקישורים
17 באפריל 2014
האם מנוע חיפוש זה דבר הכרחי?
17 באפריל 2014
הראה את הכל

התשובה היא פשוטה – קישור הנכנס לא יכול לפגוע בדירוג החיפוש שלך. האם זה ידוע בוודאות?

ובכן, אם קישורים נכנסים היו פוגעים בדירוג שלך המתחרים שלך היו מקשרים את האתר שלך לכל מקום אפשרי. תרחיש כזה הוא מעבר לשליטתך. מסיבה זו, גוגל לא יכולה להעניש את האתר שלך לכל קישור שנכנס.

מצד שני, אתה יכול להיענש על קישור חיצוני לא לגיטימי. זה מומלץ מאוד כי אתה תקושר לכל אתר או קבוצה של אתרים שעשויות להיות מעורבים בשיטות חיפוש מוצלות או לא מוסריות. דבר עלול לגרום לגוגל  להופיעה ברשימה השחורה שלו, ובסופו של דבר הורס את אסטרטגית SEO שלך. עדיף להימנע ממצב זה בכל מחיר ולהבטיח כי כל הקישורים החיצוניים מצביעים על מקורות מהימנים ואמינים.

לאחר המעורבות בתעשיית האינטרנט בחלק גדול מחיי העבודה שלי, אני ביליתי זמן רב במחקר וגלישה באתרי האינטרנט וקריאה, בעיקר למחקר לעיצוב אתר ללקוח וגם לשימוש אישי מזדמן. הדבר אחד שאני מוצא מאכזב ביותר הוא המחשבה השלילית ליצירת אתר אינטרנט, וזה דבר אשר בתורו יוצרת סוג של החמצה לעסקים אלקטרוניים רבים כדי להצליח.

נקודת המבט האישית שלי על עסקים אלקטרוניים ואתרי האינטרנט שלהם היא שאם הם לא גאים באתרי האינטרנט שלהם ומראים ללקוחות שלהם את התשוקה למה שהם עושים רוב הסיכויים שהם לא גאים במוצרים שלהם, ו תשוקה למתן שירות לקוחות טוב תהיה חסרה.

מה שאתה צריך לזכור, הוא שהאתר האינטרנט שלך הוא השתקפות ישירה שלך ואת העסק שלך. המראה של האתר שלך הוא הגורם החשוב ביותר בקביעת שיעור ההצלחה הפוטנציאלית שלך. בקיצור, אם האתר שלך לא נראה מקצועי או נעים לעיניים במבט ראשון רוב האנשים יעזבו את המוצרים ו / או השירותים שלך.

בקצה השני של הסקאלה, אתה יכול ליפול למלכודת ולטבוע עם העיצוב שלך לסבך את הדברים עם שילוב גבוה של גרפיקה, הסכנה בכך היא שהאתר שלך יכול להראות לא אמין ולעתים עלול לקחת זמן רב מדי כדי לטעון את הדפים באתר. אין דבר גרוע יותר ללקוחות מאשר לנסות לבקר באתר טעינה איטי, ורובם יסגרו את חלון הדפדפן בתסכול מלא. כפי שאני בטוח שאתה לא תהיה מסוגל לעבוד וזה בסופו של דבר יעלה לך בעסק.

השיקול המרכזי האחר (אם לא החשוב ביותר) בעת תכנון אתר אינטרנט הוא התוכן שלך. לא רק קישורים אבל תוכן מקצועי והבנה ללקוח. כאשר מישהו מחפש משהו מסוים והם מבקרים באתר האינטרנט שלך הם מבקרים מסיבה מסויימת וכנראה שיש באתר שלך משהו שהם רוצים, בין אם זה יהיה המוצר, השירות, ו / או במידע שלך. אם הם לא מסוגלים להשיג את מה שהם מחפשים, הם עוברים לאתר הבא וכן הלאה. כדי להיות מסוגל לקבל את המבקרים שלך ולהישאר ולהסתכל באתר האינטרנט שלך אתה חייב לתת להם סיבה. לספק להם תוכן איכותי יהיה המטרה הזו.

יש כבר רשימות אחרות אינספור ומאמרים על הנושא של טעויות עיצוב אתר, מנקודת המבט של מעצב, יש כמה דברים חשובים כאשר בוחנים עיצוב אתר אינטרנט או רכישת תבנית. צריך לזכור כי האתרים פשוטים, ברורים, אינפורמטיבים ומתוכננים היטב הם המוצלחים ביותר. אם אתה רואה שהמכירות שלך הן לא מה שאתה רצית צריך לשקול ולקחת קצת זמן כדי להסתכל בפתיחות ובכנות באתר שלך, לבזבז קצת כסף על שיפור אתר האינטרנט שלך וזה השקעה הרבה יותר טובה מאשר לזרוק כסף על פרסום ושיווק האתר כי הוא לא טוב מספיק כדי למכור את המוצר או את השירות שלך.

לדברי שני סקרים אחרונים שנערכו על ידי חברת מחקר פורסטר וגרטנר , אתרי מסחר אלקטרוני מאבדים 1.1 מיליארדים דולרים ו $ 1.3 בהכנסות בכל שנה בשל לקוחות על ידי אתרי טעינה איטיים. אם דף לוקח יותר מדי זמן כדי להטען הלקוח הפוטנציאלי שלך לא יחכה. סופו של דבר עולה לך בכסף ובעסק.

הקפד לכלול תגי META נכונים בHTML של כל דף של אתר האינטרנט שלך. תגים מטה הם קוד HTML המאפשר את מנועי החיפוש כדי לקבוע אילו מילות מפתח רלוונטיות לאתר מסוים. כ -80 אחוזים מכלל התעבורה באתר האינטרנט מקורו בשמונה מנועי חיפוש גדולים. זה יהיה רעיון טוב כדי לוודא שאתה עשית את שיעורי הבית שלך ולהבין באופן מלא כיצד לייעל את דפי האינטרנט שלך לפני עיצוב האתר שלך. זה יחסוך לך הרבה כאבי ראש בטווח הארוך.

היה זהיר בעת בחירת צבעי הרקע וטקסט שלך. רקע צבעוני עלול להפוך את הטקסט קשה לקריאה ולמשוך את תשומת הלב מהטקסט. האתר שלך צריך להיות מאורגן ויפה אחיד לאורך כל דרך. זכרו, צבעים משפיעים על מצב הרוח שלך ולא יהיו לי להשפיע על המבקרים שלך גם כן. יש צבעים בהירים כמו צהוב וכתום, לגרום לך להיות יותר עליז או שמח, בעוד צבעים כמו כחול וסגול השפעה מרגיעה. יש צבעים כהים כמו חום ושחור יש השפעה מדכאת.יהיה טוב להשתמש בצבעים המבוססים על הסוג של האפקט שאתה מנסה להשיג.

הדף הראשי שלך צריך לתת (במיוחד למבקרים שלך) שידעו בדיוק מה שאתה מציע. כמה פעמים בקרתם באתר ואף פעם לא הבין בדיוק מה הם מוכרים? אם הלקוח הפוטנציאלי שלך לא יכול למצוא את המוצר או השירות שלך הם בהחלט לא יבזבזו הרבה זמן כדי לחפש את זה. הם ילכו לאתר הבא וכנראה לא יחזרו לעולם. הם מבקרים באתר שלך למטרה מסוימת. הם רוצים משהו באתר שלך מציע. בין אם מדובר במידע, מוצר או שירות.

עיצוב האתר שלך צריך להיות נוח לנווט ובקלות. מניחים את הקישורים של הניווט בחלק העליון או התחתון, בצד השמאלי או הימני של הדף. השתמש בטבלאות ליישר בצורה מסודרת את הקישורים שלך כדי שיהיה נוח לעין. אם אתם מתכננים להשתמש בכפתורים גרפיים כדי לנווט באתר שלך, יש לזכור כי עם כל גרפיקה שתוסיף לדף שלך, זה ייקח עוד זמן טעינה לדף שלך, אם יש לך רק קומץ של קישורי ניווט באמצעות כפתורים גרפיים זה בסדר, אבל אם יש לך יותר משישה קישורים עדיף להשתמש בקישורי טקסט כדי לשמור על זמן הטעינה שלך.

Comments are closed.