האם מנוע חיפוש זה דבר הכרחי?

האם קישור נכנס יכול לפגוע בדירוג שלי?
17 באפריל 2014
הראה את הכל

התשובה הפשוטה היא שלא – מנוע חיפוש הוא לא הכרחי. רוב מנועי חיפוש כיום (בעיקר גוגל) הדפים זוחלים. שימוש בהיגיון כשקישור נכנס מכל דף שכבר באינדקס יזהה את הדף שלך למנוע החיפוש, אם כי קישורי דף לדפים אחרים בתוך האתר שלך, הם גם יהיו טובים … וכן הלאה.

מסיבה זו, קישור הנכנס הוא חשוב מאוד. למעשה, רכישת קישורים עשויים להיות החשובים ביותר של קידום אתרים. בתאוריה בעל אתר לא צריך 'גשש' או 'ציד' לקישורים. אם התוכן המוצג הנו של עניין מעניין, ו / או חשוב, יש נטייה טבעית בקרב משתמשי אינטרנט לקשר את המידע. זהו הבסיס לאלגוריתם PageRank של גוגל.

עם כל הכבוד, הגשת האתר שלך במנועי החיפוש לא יכולה להזיק. בנוסף, זה רק כרוך על 5 דקות של עבודה של הוספה בהנחה שאתה רק מגיש לחברה. וברגע שזה מספיק … אתה לא צריך להגיש את האתר שלךעוד פעם. זה לא עוזר לקבל את האתר שלך יותר מהר לאינדקס של מנוע החיפוש.

יש לציין כי הגשת האתר שלך לגוגל, יאהו, MSN, ועוד רבים אחרים לא עולה כסף. חברות קידום אתרים רבות טוענות שאתה צריך לשלם. זה לא נכון והייתי מתרחק מחברות אלה. הם רעבים כסף והם לא דואגים לאינטרס שלך.

האם שקלתם פעם ללכת על חופשה ברחבי הארץ בלי להביא מפה? זה מספיק קשה כדי למצוא את הדרך שלך בכמה מקומות עם מפה. כמה קשה זה יהיה אם הרפתקה הזאת תהיה ללא מפה? ובכל זאת, זה בדיוק מה שאנשים עושים בכל יום בעולם המקוון. הם מנסים לבנות את העסק שלהם באינטרנט מבלי מפת דרכים להצלחה. ואז, אחרי חודשים או שנים של רק מסתובב באינטרנט, הם יוותרו בתסכול ויפסיקו. הם עוזבים ואומרים כי האינטרנט לא עובד עבורם. הסיבה שזה לא עובד היא שהם לא לקחו מפה מפורטת וביצעו אותה!

אתה לא צריך ללכת לאיבוד בתוך המהומה המקוונת. אני אתן לך עשרה צעדים שיעזרו לך למפות את המסלול שלך ולך להתחיל בכיוון הנכון. זה לא כל מה שאתה צריך לדעת בכל למתוח את הדמיון, אבל זה ייתן לך יסוד בסיסי.

קח את זה המפה למתחילים לרווחי שיווק באינטרנט.

 

1. בחר שוק ממוקד

הטעות הגדולה ביותר שרוב האנשים עושים כאשר פותחים עסק היא שהם בוחרים מוצר ואז מנסים למצוא אנשים שירצו לקנות אותו. אם זה הכיוון שאתה מתחיל למסע שלך אז אתה הולך לכיוון ההפוך מהיעד שלך. עסקים חכמים פועלים מקונספט שונה. דבר ראשון הם בוחרים שוק, ולאחר מכן הם בוחרים מוצר האנשים האלה במילים אחרות… במקום לנסות למכור את המוצר שלהם ל, הם מוצאים את ההפניות הממוקדות ולאחר מכן שואלים אותם מה הם רוצים לקנות.

אפילו לא לשקול הקמת עסק עד שאתה יודע בדיוק מאיפה אתה הולך לקבל ההפניות שלך וראשון מלקוחות ממוקדים. ואז, אתה יכול לבוא עם מוצר לאנשים אלה. האם היית מעדיף 1,000 כניסות ביום באתר של קהל רחב או 10 כניסות ביום של אנשים שהם נואשים ומוכנים לשלם כל מחיר כדי לקנות את המוצרים שלך? אם אתה חכם, תוכל לבחור אנשים שמוכנים לקנות!

2. לפתח מוצר

בשלב הבא, אתה צריך לפתח את מוצר או שירות לשוק זה. פשוט לא לקפוץ על העגלה של תוכניות שותפים כאשר אתה מגיע לשלב הזה. ישנן שלוש דרכים עיקריות למכירת מוצר באינטרנט:

א. אתה יוצר מוצר בלעדי שלך.

זו ההזדמנות הטובה ביותר שיש לך. אם אתה מפתח את המוצר עצמו אתה יכול להחליט על מחירו, למכור זכויות לאחרים, להקים תכנית שותפים וכו 'אל תגיד שאתה לא יכול לעשות את זה. עשרות אלפי יזמים חדשניים השתמשו במוצרי המידע שלהם כדי להתחיל את הקריירה שלהם וגם אתם יכולים.

לאורך כל החיים שלכם אני בטוח שיש משהו שלמדתם שאתם יכולים לחלוק מידע במוצר. אולי אתה מכיר מישהו אחר שיש את הידע הנכון לכיצד לבצע ואתה יכול להציע לעזור להם ליצור מוצר אם שניכם תהיו השותפים לזכויותיו. רק אל תקפצו מעבר להזדמנות זו ותאמרו שזה לא יכול להיעשות.

ב. אתה קונה את הזכויות למוצר או שאתה JV למוצר.

אתה יכול לקנות את הזכויות למוצרים מוצלחים עבור $ 500 – $ 20,000. אם מישהו אחר יצר מוצר שאתה מכיר את שוק היעד שלך ושהוא מעוניין להציע להם תשלום יותר גדול. בדרך זו אתה יכול לקבל את המוצר עצמו ולא צריך לשלם אגורה בתמלוגים. אפשר גם לחפש דרך מגזינים את שוק היעד שלך ולחפש מוצרים שאנשים מוכרים. לאחר מכן, לתת להם להתקשר ולבקש את הזכויות הבלעדיות למוצר שלהם באחוז מסוים מהרווחים או בתשלום מראש.

ג. אתה מצטרף לתכנית שותפים.

אם אתה רק מתחיל באינטרנט, זה יכול להיות הבחירה הטובה. אתה צריך לזכור כי למרות שהוא אינו מציע די פוטנציאל רווח כמו מוצר משלך או קבלת זכויות למוצר, בבחירת תכנית שותפים צריך לוודא שזה משהו שבשוק היעד שלך והוא לא יכול להיות בלי זה. גם להקדיש תשומת לב מיוחדת לרווחים אתה מקבל מכל מכירה.

אם אתה רק תשולם רק על 5% עמלות על המכירות של 10$ ספרים, אתה תעשה 50 סנט לכל לקוח. זה יהיה 2,000 לקוחות רק לייצר 1,000 דולרים ברווחים. ככה לא עושים כסף באינטרנט! חפש מוצרים במחיר גבוה יותר ועמלות גבוהות יותר … עמלות במיוחד בטווח של 25 ומעלה.

3. יצירת USP (פירוש – Unique Selling Position)

צור מקום מכירה ייחודי למוצר או השירות שלך.

אתה צריך ליצור ייחוד למוצר או להצעה שלך. מה אתה יכול להציע שאף אחד אחר לא יכול? האם אתה יכול להציע ערבויות טובות יותר, שירות טוב יותר ללקוח, תמיכה טכנית יותר טובה, משלוח מהיר יותר, או במחירים נמוכים יותר. תחשוב על משהו שיהיה אפשר להגדיר אותך אחרת מכל המתחרים שלך באינטרנט ולספר בפירוט מלא מה זה.

4. בחר את שם הדומיין ושרת אירוח

השלב הבא הוא לבחור שם תחום המתאר את החברה, USP, וההצעה שלך. נסה לשמור אותם קצרה (את התיאורים על העסק שלך) ככל האפשר. הימנע משימוש במקפים או שגיאות כתיב של המוצר שלך. שני הדברים האלה יגרמו למישהו אחר לקבל תנועה חופשית שעבדת קשה כדי להשיג.

5. לפתח אתר ידידותי ללקוחות

השלב הבא בתהליך הוא לפתח אתר האינטרנט שלך ולעלות אותו לעולם כדי שיראו אותו. אם אתם מתכננים להיות בעלים של עסק באינטרנט במשרה מלאה, אני ממליץ לך ללמוד כיצד לעצב את האתר בעצמך באמצעות אחד מעשרות תוכניות שזמינות בכל חנות תוכנות.

תוכל לחסוך כל כך הרבה כסף אם אתה יכול לעשות את העבודה בעצמך רק על העריכה לבד עד שהאתר שלך גדל. אבל אם זה לא העסק העיקרי שלך ואתה רק מוסיף הכנסה משנית, אז אולי כדאי לשקול להביא אדם מקצועי שיטפל באתר שלך בשבילך.

בעת עיצוב האתר שלך, לשמור את הלקוח בראש שלך תמיד. לספק טופסי הזמנה להזמנות בכרטיס אשראי באינטרנט. להפוך את כל הקישורים קלים להבנה. נסה לשמור על האתר שלך פשוט. לחשוב כמו לקוח, ולא כבעל העסק.

הלקוחות שלך לא מתעניינים בעסק שלך כמו שאתה. הקפד לשים את היתרונות של האתר שלך וUSP שלך ממש על החלק העליון של האתר. יותר ממחצית הגולשים לא עוברים את המסך הראשון אז אתה צריך לתת להם את המידע שהם צריכים כמה שיותר מהר. הכללים לכל סוג של עסק הם היתרונות והטבות ועוד הטבות.

6. הצע דברים בחינם

אחד המפתחות העיקריים לפיתוח תנועה ומכירות באתר שלך הוא תמיד להציע איזה סוג של מתנה חינם כגורם מפתה. לדוגמא, אני מציע עשרות דוחות חינם, דיווחי מזג אוויר, חדשות, ועוד…

אתה צריך לבוא עם מתנה חינם לא משנה איזה סוג של עסק שאתה פתחת. יצירת דוח חופשי ולתת אותו. להוסיף בלוח הודעות או סוג אחר של תכנית CGI באתר שלך. תן הדגמה חינם של התוכנה שלך. ליצור משהו שאתה יכול לתת במתנה בחינם באתר שלך ולמשוך במבקרים.

7. התחל ליצור רשימת תפוצה משלך

כמעט כל משווק אינטרנט במשרה מלאה יודע לפתח רשימת תפוצה משלהם מכל סוג. עבור רובם זה עלון שבועי הם שולחים בדוא'ל. עבור אחרים, זה יכול להיות טיפ של היום. אנשים אחרים יש להם רשימה שהם שולחים עדכונים חשובים.

לא משנה מה תבחר לעשות הסיכויים יהיו בצד שלך אם אתה תתרכז בבניית רשימה של מנויי דואר אלקטרוני נאמנים. לעתים רחוקות מאוד הלקוחות יקנו ממך מהפעם הראשונה הם יבקרו באתר שלך אבל הם ברשימה שלך והם יראו את זה כמה שבועות או חודשים ולאחר מכן הם יקנו ממך. הם צריכים להכיר אותך לפני שהם מוכנים להוציא את כספם עליך.

מצאתי כי המוביל היעיל ביותר מגיע מפרסום מקוון. לדוגמא, אתה יכול לרכוש מודעות במגזין פופולרי ממוקד לעסק שלך. אתה יכול גם לרכוש גלויה באחד מחפיסות הקלפים.

Comments are closed.